Cashpoint bonus & review

Vil du have en god start på Cashpoint med en bonus? Du kan bruge vores bonuskode, der giver (BELØB) i bonus ved oprettelsen. Hvis du endnu ikke ved, om Unibet er det rigtige sted for dig, så læs vores Cashpoint Review og hør om fordelene.

Resumé
Den største svaghed for Cashpoint er deres mangel på live streaming. På den anden side er Cashpoint en af kun tre bookmakere i Danmark, der har fysiske placeringer. Dette gør dem mere attraktive som bookmaker, og når de tilbyder utroligt store odds, giver det mening at have dem som en del af ens bookmakerportefølje.

Cashpoint Bonus

Hvis du indbetaler 1000 kroner på din Cashpoint-konto, modtager du 1000 kroner i bonus ved hjælp af bonuskodelinket. Hvis du indbetaler 200 kroner, får du 200 kroner i bonus, så du får 100% i bonus op til tusind dollars. Den bonus, du får gennem bonuskoden, skal spilles 3 gange til minimum odds 1,60

Live-odds Hos Cashpoint

Cashpoint’s tilbud til Live-odds er værre end hvad du som kunde hos en bookmaker kan tilbydes på dagens marked. I betragtning af størrelsen og visionen af ​​Cashpoint på det danske marked skal man optimere stort set alle parametre for Live Betting. Både antallet af kampe og sportsgrene, der tilbydes live, men også spiludvalget for disse, er betydeligt færre end konkurrenterne.

Derudover er deres Live Betting-klient ikke særlig godt designet eller brugervenlig, og den indlæses ofte langsomt. Desuden skiller oddsene sig heller ikke ud. På de enorme fodboldkampe og populære væddemål tilbyder Cashpoint et fint udvalg af klassiske live-spil, såsom væddemål, næste holdresultater osv., Men hvis du ser bort fra det, vælger du ikke Cashpoint på grund af muligheden for Live-spil. Det skal dog bemærkes, at Cashpoint, som en af ​​de eneste bookmakere, kan tilbyde muligheden for at kombinere live-væddemål med ikke-live-væddemål, hvilket er en cool funktion, som du måske vil se med flere bookmakere i fremtiden.

Ingen livestreaming men gode odds

Hos Cashpoint tilbyder du ikke live streaming i deres live betting-klient. I stedet adskiller Cashpoint sig mellem de smukke tilbagebetalingssatser i de nationale fodboldligaer, hvor de også er stærkt repræsenteret på kundevis. Endelig skal du vælge en Cashpoint-konto, hvis du vil spille på europæiske fodboldligaer til store odds, eller hvis du vil spille deres odds hos fysiske forhandlere. Hvis du er på udkig efter bookmakere til live odds eller store odds på tennis og amerikansk sport, skal du i stedet kigge i vores andre bookmakervurderinger.

Udbetalingsprocent

Cashback-tilbagebetalingssatser svinger mellem 93% og 95% i de største nationale og internationale fodboldligaer. Som østrigsk bookmaker er tilbagebetalingsprocenten imidlertid solid – og oftest over 95% i tysk, østrigsk (og dansk) fodbold, mens tilbagebetalingsprocenten på det øvrige marked er meget gennemsnitlig.

På amerikansk sport er Cashpoint ikke markedsledende inden for tilbagebetalingsprocenten, og derfor tør vi påstå, at du ikke bør spille på Cashpoint af den grund.

Cashpoint-kundeservice

I forhold til Cashpoint’s omsætning og størrelse på det danske marked, fysisk såvel som online, hænger deres kundeservice bagud. Den eneste måde, hvorpå kundeservice kan kontaktes, er via e-mail, og der er derfor ingen mulighed for live chat eller telefonservice. Derudover kan man ikke være sikker på, at supportansøgningen bliver besvaret på dansk eller engelsk, og vi kan derfor anbefale at kontakte Cashpoint på engelsk for hurtigere responstid. Da Cashpoint kun kontaktes via e-mail, kan de kontaktes døgnet rundt, men forventer en responstid på mellem 24-72 timer.

Sport og ligas de dækker

Cashpoint har et pænt valg på de populære fodboldligaer. Specielt i tysk, østrigsk og international fodbold er spiludvalget bredt og med mange muligheder for målscoringsspil, præstationsspil og kort / hjørnespil. I andre sportsgrene og mindre ligaer er Cashpoint ikke så godt med. Deres valg på amerikanske sportsgrene som. NBA og NFL er begrænset, og normalt tilbydes kun indsatser på batsmen, handicaps og over / under. Det samme gælder for en sport som tennis, hvor Cashpoint ikke helt kan følge med de mange spil, der spilles hver dag.

Mobildesign og Cashpoint-app

Du kan spille online på Cashpoint både fra mobilbrowser og deres app, der også kaldes Cashpoint. Deres anvendelse er fremragende designet og i vores test betragtes det som meget brugervenligt. Der er en langsom indlæsningstid, men bortset fra det er applikation et godt alternativ til at spille på farten.

Har du problemer med spil? Kontakt ansvarligt spil

Want a Betting spreadsheet?

- One of the best betting spredsheet